
Job disponibil
Asistent ManagerCautam o persoana responsabila, cu energie pozitiva, inteligenta, cu initiativa, dornica sa invete, foarte sociabila, mereu zambitoarea care sa ajute intr-un mod proactiv pe directorul companiei dar si pe membrii echipei.
Beneficii oferite
Salariu fix: 350 – 450 EUR la care se pot adauga bonusuri intre 400- 800 EUR in functie de realizari/proiecte.
Posibilitati avansare
Group Account Manager (sales), Director Marketing, Controlling & Fonduri Europene
Responsabilitati
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Preluarea si efectuarea apelurilor telefonice;
- Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- Actualizarea bazei de date;
- Organizarea agendei;
- Asistarea directorului companiei si se formeaza in zona de antreprenoriat;
- Coordonarea si implementarea procedurilor administrative;
- Participarea la realizarea unor activitati din cadrul proiectelor interne finantate din fonduri europene ;
- Asigurarea comunicarii directe, clare si eficiente cu organizatia;
- Implicarea in activitati de administrativ, contabilitate primara, marketing, financiar;
- Inregistrarea datelor si prezentarea rapoartelor interne;
- Comunicarea permanenta cu managementul companiei
- Comunicarea directa cu clientii – dupa caz;
- Contribuirea la efortul de echipa pentru realizarea obiectivelor comune;
- Actualizarea bazei de date – CRM;
- Urmarirea platilor si a incasarilor;
- Alte responsabilitati – dupa nevoile organizatiei.
Cerinte
- Experienta administrare birou si asistenta organizatie / management;
- Cunostinte avansate de limba engleza
- Proactiv, ordonat, calm, diplomat si care isi doreste un loc de munca stabil
- Minim 6 luni de implicare in activitatea unei organizatii;
- Cunostinte avansate operare calculator (Windows/MacOS, Pachet Office, Internet, email);
- Deschidere pentru comunicarea si relationare directa directa, onestitate;
- Disponibilitate si dorinta de a se integra intr-o organizatie aflata in expansiune rapida;
- Abordare activa a clientilor si a furnizorilor, capacitate de a prezenta informatii intr-un mod organizat si structurat; Capacitate de a urmari obiectivele si de a livra rezultate;
- Participarea la activitati de marketing si PR / evenimente proprii; Personalitate deschisa, inovativ si motivat, dorinta de a invata si a se autodepasi;
- Studii superioare de preferat (in domeniul Economic, Contabil sau Finante/banci, Management-Marketing);
- Sa stie sa isi organizeze singur si eficient activitatea;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Capacitate de a respecta termene limita;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta.
Trimite-ne CV-ul la hr [at] dcaventures.ro