Job disponibil

Asistent Manager
Cautam o persoana responsabila, cu energie pozitiva, inteligenta, cu initiativa, dornica sa invete, foarte sociabila, mereu zambitoarea care sa ajute intr-un mod proactiv pe directorul companiei dar si pe membrii echipei.
Beneficii oferite

Salariu fix: 350 – 450 EUR la care se pot adauga bonusuri intre 400- 800 EUR in functie de realizari/proiecte.

Posibilitati avansare

Group Account Manager (sales), Director Marketing, Controlling & Fonduri Europene

Responsabilitati
  • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
  • Preluarea si efectuarea apelurilor telefonice;
  • Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
  • Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
  • Actualizarea bazei de date;
  • Organizarea agendei;
  • Asistarea directorului companiei si se formeaza in zona de antreprenoriat;
  • Coordonarea si implementarea procedurilor administrative;
  • Participarea la realizarea unor activitati din cadrul proiectelor interne finantate din fonduri europene
;
  • Asigurarea comunicarii directe, clare si eficiente cu organizatia;
  • Implicarea in activitati de administrativ, contabilitate primara, marketing, financiar;
  • Inregistrarea datelor si prezentarea rapoartelor interne;
  • Comunicarea permanenta cu managementul companiei
  • Comunicarea directa cu clientii – dupa caz;
  • Contribuirea la efortul de echipa pentru realizarea obiectivelor comune;
  • Actualizarea bazei de date – CRM;
  • Urmarirea platilor si a incasarilor;
  • Alte responsabilitati – dupa nevoile organizatiei.
Cerinte
  • Experienta administrare birou si asistenta organizatie / management;
  • Cunostinte avansate de limba engleza
  • Proactiv, ordonat, calm, diplomat si care isi doreste un loc de munca stabil
  • Minim 6 luni de implicare in activitatea unei organizatii;
  • Cunostinte avansate operare calculator (Windows/MacOS, Pachet Office, Internet, email);
  • Deschidere pentru comunicarea si relationare directa directa, onestitate;
  • Disponibilitate si dorinta de a se integra intr-o organizatie aflata in expansiune rapida;
  • Abordare activa a clientilor si a furnizorilor, capacitate de a prezenta informatii intr-un mod organizat si structurat; 
Capacitate de a urmari obiectivele si de a livra rezultate;
  • Participarea la activitati de marketing si PR / evenimente proprii;
Personalitate deschisa, inovativ si motivat, dorinta de a invata si a se autodepasi;
  • Studii superioare de preferat (in domeniul Economic, Contabil sau Finante/banci, Management-Marketing);
  • Sa stie sa isi organizeze singur si eficient activitatea;
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
  • Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
  • Capacitate de a respecta termene limita;
  • Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
  • Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta.
Trimite-ne CV-ul la hr [at] dcaventures.ro