Nu este niciodata usor sa lucrezi cu alte companii, avand in vedere ca iti doresti sa atingi anumite obiective pe care ti le-ai propus, dar viziunea acestora nu se suprapune cu a ta, nici din punct de vedere al scopului final si nici din cel al mjiloacelor de a ajunge acolo.Pentru a atinge aceste obiective, o astfel de relatie de afaceri nu ar trebui sa se bazeze doar pe ‘chimia’ dintre parteneri. In schimb, va trebui sa intocmesti o lista de criterii dupa care sa te orientezi atunci cand iti alegi partenerii si furnizorii:

Comunicare exceptionala – Relatia dintre client si partenerul tau de afaceri este de o importanta capital pentru rezultatul final al coraborarii si al proiectului. Comunicarea dintre acestia trebuie sa fie perfecta, cu o transparenta absoluta, responsivitate maxima si constanta a interactiunilor. Cu toate acestea, se intampla prea des ca stirile care trebuie livrate imediat sa fie amanate, iar efectele acestei decizii pot naste mari blocaje. In mod evident, astfel isi va face loc si imprevizibilitatea, generand situatii neasteptate si neplacute.

Abordare holistica – Acest aspect se refera la modul in care partenerul respectiv se prezinta din punct de vedere profesional. Este flexibil? Usor abordabil? Focusat pe atingerea anumitor rezultate? Simti ca este de incredere? Toti acesti factori sunt esentiali daca iti doresti ca partenerul tau sa ia cele mai bune decizii pentru compania ta.

Calitate ireprosabila – bineinteles, focusul tau major va fi gasirea unui partener care este expert in domeniul lor de activitate, care nu vrea doar sa aiba un impact pozitiv, ci si sa aiba skill-urile necesare pentru a putea face asta. In asta va consta diferenta la nivelul rezultatelor finale – acestea vor fi in concordanta directa cu relatia de colaborare pe care ai avut-o cu partenerul tau de afaceri.

Aceasta evaluare trebuie sa fie constanta si in general, trebuie aplicata ambelor parti ale unei astfel de ecuatii – mai ales pentru ca orice relatie intre partenerii comerciali are un sens dublu de comunicare. Daca vrei sa afli mai multe despre factorii pe care trebuie sa ii iei in considerare atunci cand iti alegi partenerii de afaceri si despre nevoile tale de integrare, nu ezita sa ne contactezi.