CLIENTII B2B ÎȘI DORESC TOT MAI MULT DIN PARTEA EXPERIENȚEI LOR ONLINE…
Încă de când a fost aplicat prima dată, comerțul electronic e-commerce de tip B2C a modificat modul în care gândesc consumatorii și a generat, de asemenea, o schimbare de comportament a consumatorilor de tip B2B, determinându-i să aștepte același tip de experiență pe care o așteaptă și consumatorii B2C. Pentru a evita să fie eliminați de pe piață, companiile B2B trebuie să întrunească aceste așteptări cu brio. Contractarea și păstrarea clienților profesioniști sunt posibile doar dacă aceste companii oferă o gamă variată de produse, prețuri avantajoase și un serviciu de calitate.
Cea mai extinsă gamă de produse și servicii
83% din consumatorii B2B apreciaza cel mai mult gama largă de produse și servicii oferite. Companiile B2B trebuie să profite de aceste informații și să întrunească așteptările consumatorilor.
Cele mai bune preturi
84% din consumatorii B2B consideră capacitatea de a compara prețurile pe aceeași platforma ca fiind cel mai important criteriu de shopping.
Experienta client extraordinara
83% din consumatorii B2B sunt dispusi sa cumpere din nou de la acelasi furnizor, daca au avut parte de un serviciu extraordinar.
Web Design and Development
- Corporate Websites
- Flash Websites
- E-Commerce Integrations
- Email Portals
- Interactive Presentations
Professional Solutions
- Content Strategy
- Branding Solutions
- Search Engine Optimization
- CMS Development
- Bespoke Web Applications
Web Design and Development
- Corporate Websites
- Flash Websites
- E-Commerce Integrations
- Email Portals
- Interactive Presentations